Ayna Programı :: Web Sitesine Hoşgeldiniz ::
Ayna
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bize Yazın | İletişim | English | Açılış Sayfam Yap | S.Kullanılanlara Ekle 28-03-2024

AYNA BU HAFTA COSTA RİCA'NIN 2. BÖLÜMÜYLE EKRANLARDA
(yeni) Cumartesi 23:00

Orta Amerika'nın lavlar ve yanardaÄŸlar ülkesi Costa Rica'daki yolculuÄŸumuz tüm hızıyla devam ediyor.

Çömlekçilik Costa Rica'da hala devam ediyor.

Costa Rica kırsallarında seyahat ederken çömlek satan bir mekana rastlıyoruz. Costa Ricalı zanaatkarlar çömleklere kertengele, maymun gibi hayvanları resmetmiÅŸler. Çok farklı ÅŸekillerdeki çömleklerin fiyatları da ucuz deÄŸil. Sömürge dönemine ait çizgi, desen ve figürlerin de kullanıldığı çömlekleri sizler için görüntülüyoruz.

Costa Ricalıların sabah kahvaltısı kuru fasulyeli pilav.

Ülke seyahatimizde bir sabah vakti Costa Rica'nın meÅŸhur kahvaltısı Gallo Pinto'yu sizler için tadıyoruz. Bizim geleneksel kahvaltılarımızdan oldukça farklı bir tabak geliyor önümüze. Çayın yerini burada dünyaca ünlü kahveleri almış. Tabağımızda yer alan kuru fasulyeli pilavı görünce çok ÅŸaşırıyoruz. Tabakta kuru fasulyeli pilavın dışında daha neler yok ki! Costa Rica'da servis edilen ilginç kahvaltıya sizler de çok ÅŸaşıracaksınız.

Dünyanın en büyük kaÄŸnı arabasını Costa Rica'da bulduk.

Costa Rica'da kırsal alanlardaki seyahatimizde Sarchi kasabasına geliyoruz. Bu kasaba süslemeli kaÄŸnı arabalarıyla ünlü. Meydanda sergilenen dünyanın en büyük kaÄŸnı arabası ise Guinness rekorlar kitabına girmiÅŸ. Birbirinden renkli ve süslü kaÄŸnı arabalarının nasıl üretildiÄŸini öÄŸrenmek için kasabadaki bir imalathaneye geliyoruz. El yapımı bu kaÄŸnı arabalarının yapım aÅŸamasını sizler için görüntülüyoruz. KaÄŸnı arabalarının fiyatlarını öÄŸrendiÄŸimizde ise bir hayli ÅŸaşırıyoruz doÄŸrusu.

Ayna Irazu Yanardağının zirvesinde!

Bol virajlı yollarda savrula savrula ilerliyoruz Costa Rica'da. Yükseklik arttıkça sis de artıyor ve görüÅŸ mesafemiz azalıyor. Zorlu bir yolculuktan sonra hala aktif bir yanardaÄŸ olan Irazu'nun zirvesine ulaşıyoruz. Ülkenin en yüksek volkanı olan Irazu yanardağının zirvesinden manzara muhteÅŸem. Bu çok çarpıcı anları bizimle yaÅŸamak için Ayna'da kalın.

Costa Ricalı dansçılardan muhteÅŸem bir ÅŸov.

Costa Rica'nın geleneksel halk danslarını izlemek için bir akÅŸam vakti San Jose manzaralı bir mekandayız. Oldukça hareketli olan Costa Rica danslarında Ä°spanyolların etkilerini görmek mümkün. Birbirinden renkli kostümlerle izleyicilerine tam bir dans ziyafeti veren dansçıların ÅŸovlarını sakın kaçırmayın.

Costa Rica 2. bölümümüzün fragmanını izlemek için tıklayınız: https://www.youtube.com/watch?v=HJb-HQQcwkE

2015-10-26 10:09:59

facebook furl linkibol digg del.icio.us yumiyum
oyyla bagcik technorati twitter ffeed

YAZDIR

ARKADAŞINA GÖNDER

YORUM EKLEYİN
 Lütfen yorum, eleştiri ve beklentilerinizi bize iletin.
Adınız :
Emailiniz :
Yorumunuz :

Yorum sayısı : 0 Bütün yorumlar...

TÜM YAZILARA ULAŞMAK İÇİN...
Türk vatandaşlarına vize UYGULAMIYOR! (YENİ BÖLÜM)
AYNA BU HAFTA YENİ BÖLÜMÜ COSTA RİCA İLE EKRANLARDA

Botswana

Süleymaniye

Maputo

Diğer GALERİLER için tıklayın...

VİDEO GALERİ

Costa Rica-1

Hong Kong-2

Hong Kong-1

Makau

Belarus

Panama-3

Diğer VİDEOLAR için tıklayın...