Ayna Programı :: Web Sitesine Hoşgeldiniz ::
Ayna
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bize Yazın | İletişim | English | Açılış Sayfam Yap | S.Kullanılanlara Ekle 29-03-2024
AYNA BU HAFTA BAHAMALAR'DA Cumartesi 23:10

AYNA BU HAFTA BAHAMALAR'DA
Cumartesi 23:10

Türkiye’den çok uzaklarda, Atlas Okyanusu’nun ortasındaki bir ada ülkesini geziyoruz ÅŸimdi de.  Tropikal iklime sahip ve 700 adadan oluÅŸan Bahamalar’ı birlikte keÅŸfediyoruz.

Otelde  1 gece konaklamanın bedeli  55 bin Türk Lirası.
BaÅŸkent Nassau’yu Fincastle’dan seyrediyoruz.  Burası ÅŸehrin en güzel seyredildiÄŸi mekanlardan bir tanesi. Cennet adası lüks otelleri ile karşımızda duruyor.  Cennet adasında bir otelin kemer ÅŸeklindeki odasında 1 gece kalmanın bedeli 25 bin Dolar. Yani yaklaşık 55 bin Türk Lirası. Bahamalar turizm açısından deÄŸerlendirdiÄŸimizde genelde pahalı ülkelerden.

Jankanoo festivalinde kullanılan kostümler bir daha giyilmiyor.
Jankanoo Bahamalılar için çok önemli bir festival.Yılda 2 kez yapılan festivalin hazırlıkları aylar öncesinden baÅŸlıyor. Festivalde giyilen kostümler ise rengarenk ve çok gösteriÅŸli. Her festivalde bu kostümler yenileniyor.  7 – 8 bin insan müzik ve danslar eÅŸliÄŸinde arenaya kadar yürüyor ve eÄŸlence arenada da devam ediyor.  Biz de jankanoo festivalinde kullanılan çalgı aletleriyle bir müzik ÅŸov yapıyoruz sizler için.

Deniz kabuklusunu çiÄŸ olarak yiyor Bahamalılar.
Ülkenin milli yemeÄŸi conch salatasının yapımını sizler için görüntülüyoruz.  DiÄŸer salata malzemeleri doÄŸrandıktan sonra sert kabuÄŸunun içerisinden çıkarılan deniz canlısı salataya çiÄŸ olarak doÄŸranıyor. Bol limonla servis edilen conch salatasını çok seviyor Bahamalılar. Ancak isteyenler conchu piÅŸirip yemeÄŸini de yapıyorlar.

AÄŸaç oymacılığının en meÅŸhur olduÄŸu yerlerden Bahamalar.
BaÅŸkent Nassau’da Straw marketi geziyoruz. Bahamalarda aÄŸaç oymacılığı çok meÅŸhur. Biz de Straw market gezimizde aÄŸaçtan papaÄŸan yapımına ÅŸahit oluyoruz. Golf oynayan ahÅŸap  insan heykelinin fiyatının 5 bin Türk Lirası olduÄŸunu öÄŸreniyoruz.   Limana demirleyen gemilerden inen turistlerin hediyelik eÅŸya almak için uÄŸradıkları ilk mekanlardan Straw market.

Kendimizi okyanusun berrak sularına bırakıyoruz…
Bahamalar’a gelmiÅŸken biz de okyanusta yüzmeden gitmeyelim dedik. Yılın her mevsimi Bahamamalar’da okyanusa girmek mümkün. Okyanus temiz ve berrak. Bu muhteÅŸem deneyimi bizlerle yaÅŸamaya ne dersiniz?

Bahamalar bölümümüzün fragmanını izlemek için tıklayınız: http://www.youtube.com/watch?v=Wk-4F46InWk&feature=youtu.be

2014-07-21 10:31:03

facebook furl linkibol digg del.icio.us yumiyum
oyyla bagcik technorati twitter ffeed

YAZDIR

ARKADAŞINA GÖNDER

YORUM EKLEYİN
 Lütfen yorum, eleştiri ve beklentilerinizi bize iletin.
Adınız :
Emailiniz :
Yorumunuz :

Yorum sayısı : 1 Bütün yorumlar...
hasan çimen 2014-08-11 12:32:42 -
sn saim orhan abim saygılar sizinle tanıdık bilmediğimiz ülkelerin isimlerini bende gezmeyi çok seviyorum bazı ülkelere gitdim sen bana işim ve ailem için ticaret yapmak için ve çocukların egitimleri ve daha önemlisi çabuk sorunsuz vatandaşlık veren ülke tavsiye edebilirmisin gidip kısa zaman da yerleşmek istiyorum

TÜM YAZILARA ULAŞMAK İÇİN...
Türk vatandaşlarına vize UYGULAMIYOR! (YENİ BÖLÜM)
AYNA BU HAFTA YENİ BÖLÜMÜ COSTA RİCA İLE EKRANLARDA

Botswana

Süleymaniye

Maputo

Diğer GALERİLER için tıklayın...

VİDEO GALERİ

Costa Rica-1

Hong Kong-2

Hong Kong-1

Makau

Belarus

Panama-3

Diğer VİDEOLAR için tıklayın...